Nyt alkaa kesäflunssa jo hellittämään. Enää jäljellä on kamala yskä, eikä muuta. Limaa nyt vielä jonkinverran nousee, mutta voiton puolella selvästi. Tämän viikon loppuun ajattelin ottaa vielä aika rennosti. Salille menen ehkä lauantaina iltapuoleen, ja jos menen, niin otan rennosti. Ensi viikon alusta koitan taas jatkaa urheiluja ja ruoan ylöskirjaamista.

On muuten kipeänä ollessa ollut hyvää se, ettei karkkia tai jätskiä ole tehnyt mieli yhtään. Ei kyllä paljon mitään muutakaan.